divendres, 23 d’octubre del 2009

Barça accessible

Avui m'he trobat un grup al Facebook que em sembla més que raonable. És sobre l'accessibilitat del FC Barcelona, que està sota mínims. Sembla mentida. Un Club tan gran i amb tantes peles, que no hagi acondicionat zones amb cara i ulls per a les cadires de rodes i d'altres persones amb diversitat funcional. Jo no he anat mai a veure un partit, però sí que vaig anar de visita l'any passat i ho vaig trobar prou complicat (massa) per ser un lloc on n'estic segura que deuen tenir molts socis i simpatitzants amb aquestes característiques (pura estadística).
Per exemple, em vaig trobar que no es podia baixar arran de gespa per fer-te una foto ambs els jugadors de cartró. Una parida? Bé, potser sí, però jo tinc el mateix dret que qualsevol altre de retratar-me al costat del Messi de pega.
O sigui que a veure si aquesta gran entitat es posa les piles i quan facin la rehabilitació, menys decoracions i més rampes.